czwartek, 3 marca 2016

Ks. Piotr Pawlukiewicz "Wstań"

Sięgając po tego audiobooka miałem z tyłu głowy myśl, że będzie to coś więcej niż kolejna bardzo dobra konferencja produkcji RTCK. Moje oczekiwania były spore. Pierwszym ogromnym plusem jest okładka, wspaniała grafika, uważam, że jedna z najlepszych jaką stworzono w Rób to co kochasz. Jak każdy audiobook tej firmy "Wstań" zawiera  świetną książeczkę z ćwiczeniami i pięknymi ilustracjami. Estetyczne wykonanie zachęca do odsłuchania nagrania.

Księdza Piotra nie trzeba nikomu przedstawiać. Na kazaniach tego kapłana wychowało się przynajmniej jedno pokolenie. W treści konferencji anegdoty i żarty przeplatają się z bardzo ważnymi stwierdzeniami dotyczącymi naszego życia. Autor prezentuje swoją lekkość w opowiadaniu o tym co najważniejsze.

Aby zrozumieć treść całości nagrania trzeba zobaczyć podtytuł: "Albo będziesz świętym, albo będziesz nikim". Ksiądz Pawlukiewicz pokazuje, że nie ma drogi pośredniej. Osobiście moją uwagę przykuł szczególnie rozdział zatytułowany "Bóg nie umie dawać mało", myśl ta towarzyszy mi od jakiegoś czasu. Czytając teksty ważnego dla mnie Marcina Jakimowicza uczę się, że Bóg jest hojny i pragnie życia w obfitości. Konferencja zawiera wiele cennych uwag ks. Piotra dotyczących  walki duchowej i spowiedzi. W całym nagraniu widać ogromne doświadczenie duszpasterskie księdza Pawlukiewicza. Całość nagrania poruszyła mnie głęboko. Jeżeli celem tej konferencji jest zachęcenie do bycia świętym to ja po wysłuchaniu chcę być świętym. 

Audiobook można zakupić TUTAJ 

Dla zachęty warto posłuchać fragmentu:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz